Bra torsdag!

Idag har det varit en riktigt bra dag måste jag säga.

Började med att jag fick vakna upp bredvid min underbara pojkvän, vilket alltid är lika härligt. Jag kan inte få nog av att krypa intill och pussa på honom så fort jag ska sova eller så fort jag har vaknat. Fast jag kan visserligen inte låta bli att pussa på honom oavsett när på dygnet det är ;)


Sedan väntade ett besök hos tandhygienisten som jag fasade för, men det gick kanonbra. Hade knappt någon tandsten alls och hon berömde mig för att jag sköter mina tänder så bra. När jag sedan skulle betala så visade det sig att tandvårdsbidraget täckte största delen av kostnaden så jag behövde bara betala 65 kr! Vilket var helt underbart eftersom jag hade räknat med att behöva betala typ 1100 kr.
Det tråkiga med besöket var dock att min tandhygienst berättade att hon ska sluta och jag har verkligen vant mig vid henne nu, hon är så bra och förklarar allt och så. Fast hon avslöjade var hon ska börja så jag kanske följer efter henne om jag inte trivs med den nya ;)


När jag var klar på Folktandvården åkte jag vidare till kyrkan och hade möte med Daniel och sedan kom Kim och Simone och vi började fixa klart det sista med fondväggen i Softrummet, så nu är texten på plats. Tänkte lägga upp en bild på den längst ner i inlägget.
Även Emma-Lie kom förbi kyrkan en stund och pratade och jag fick chansen att säga hej då till Simone. Hon flyttar nämligen till Kenya på lördag för att plugga där ett år.


Något som har slagit mig är att det är jätte många som flyttar nu. Vilket känns väldigt sorgligt!
I söndags flyttade Nathalie, min granne och nästan enda vän på Lidingö, till Kiruna och ska bo där i minst ett år, kanske två. Kommer sakna henne så otroligt mkt, vad ska jag göra på ön utan henne? :s :(

På lördag flyttar Simone till Kenya i ett år, vilket är väldigt typiskt eftersom vi precis har hittat varandra och börjat prata mkt och så där. Väldigt tråkigt! :(

På tisdag flyttar Karin, som jag också ganska nyligen lärt känna men blivit bra kompis med snabbt, till Kanada för att plugga i typ 8 månader. Sjukt tråkigt :(

I slutet på nästa vecka flyttar Bråk till Östersund för att plugga där i tre år. Det är helt sjukt vad jag kommer sakna henne! Min promenadkompis, min skrattkompis, den jag aldrig behöver vara seriös med om jag inte vill... Sadisten kommer sakna sin Bråkmakare otroligt mkt!! :( <3

Och inte nog med det så flyttar Emma, min enda kompis på Lidingö förutom Nathalie, till Tyskland i typ september för att plugga ett år! Jag kommer bli helt ensam ute på ön nu, utan både Emma och Nathalie, helt sjukt! Kommer sakna Emma också :(



Fast för att prata om något roligare så vill jag tacka Malin för den fina kommentaren om mitt hår! :)
Och för att fortsätta de roliga ämnena så ska jag nog fortsätta läsa min bok som är helt hysteriskt rolig på vissa ställen och så får vi se om jag orkar åka ner till Jessie och kolla på film beroende på hur sent det är när de hör av sig :)
Ciao!



Du är en Bön


Kommentarer
Postat av: Bråk

Bråkmakarn kommer sakna sin sadisten också :(

<3<3

2009-08-21 @ 18:59:01
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0