En dag i solen

Idag har jag spenderat nästan hela dagen i en solstol ute på gräsmattan. Dock utan solskyddsfaktor, vilket resulterat i lite röd hud och väldig värme. Och en galen trötthet! Jag orkar ingenting alls just nu, är trött och seg och orkar inte ens hålla i boken jag läser så jag roar mig med datorn istället.

Lyckades med det underbara tilltaget att försöka lägga mig på den nyinköpta spikmattan efter timmarna i solen. Jag tror inte jag behöver säga mer än det var väldigt obekvämt och enbart gjorde ont eftersom jag då insåg att jag hade bränt ryggen. Det gjorde ont i flera timmar efteråt, trots att jag maximalt låg på den där mattan i en minut.
Nu har det dock slutat göra ont och jag tänker ringa Robert <3 och prata lite med honom innan jag somnar.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0