Försöker slå tillbaka sjukdomen

Kände mig jättedålig igår, idag har det varit bättre, men har varit sjukt trött och inte alls orkat med lika mkt som jag hade hoppats på att få gjort. Men, men sånt som händer.

Hade lovat att färga Sannas hår så det har jag gjort nu, samt bränt skivor till Bråk. Ska gå dit och lämna dem så fort hon ätit. Känns lite sorgligt för jag vet att det är sista gången jag ser henne på flera månader då :(
Kommer sakna dig <3

Ska spendera resten av kvällen efter det med att mysa med älskling och sova.
Imorn är det föreläsning och sedan till pappa. Kanske sushi med Katayun, Veran och Fille. Inget bestämt än dock.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Bråk

Kommer sakna dig med <3

2009-08-27 @ 22:15:34
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0