Lämnat blod och färgat håret

Japp, idag har jag varit duktig och varit till blodcentralen för första gången på åtta månader.
Efter att man tatuerat sig får man inte lämna blod på sex månader så det var ursäktat att jag varit "borta" så länge.
Jessie var gullig och följde med som stöd eftersom hon vet hur orolig jag blir varje gång någon ska sticka mig med nålar.

Efter det mötte vi upp Becka som har gått sina första dag på gymnasiet idag och fikade och pratade en massa. Mkt mysigt. Sedan åkte Becka hem och jag och Jessie mötte mamma för att gå till optikern.
Där fick jag beställa nya linser och glasögon så om ungefär två veckor har jag nya glasögon!

Väl hemma så färgade Jessie mitt hår så det är inte rött längre. Bild kommer längst ner i inlägget.
Men nu tänker jag roa mig med nåt annat faktiskt, typ fortsätta mina försök att övertala min pojkvän att komma hit så jag inte behöver sova ensam och sakna honom :P

Ciao!




Kommentarer
Postat av: M ;)

Åh såå jäääkla hett!!! Fasen vad snyggt!!! Hotttieee!

2009-08-20 @ 12:10:57
URL: http://malinlolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0