Lever

Jag lever, och jag vet att jag är sämst på att blogga just nu.
Jag har iaf kommit hem från landet nu och är tillbaka i Sthlm resten av tiden fram tills skolan börjar. Och ska hinna med massa saker som jag borde göra.

3 månader med Robert igår <3

Födelsedagsfest för Kim igår, var trevligt. Fick träffa Becka, Sanna, Jessie och NeA igen :) Och självklart Kim och Crille också :) Och Melinda som jag inte sett på evigheter.

Mått piss hela dagen idag, inte lika roligt. Ont i huvudet som fan har jag haft och jag har bara sovit i princip, knappt kunnat äta heller. Nu känner jag mig dock bättre.

Bloggen kanske börjar leva snart igen, men har just nu inte så mkt att skriva om.

Ska träffa Veran imorn och sedan blir det middag med älskling innan vi ska till Lisa på filmkväll.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0