Lite bättre idag

Jag känner mig lite bättre idag, är inte längre täppt i näsan, men har nästan ondare i halsen nu. Vilket är aningen irriterande. Fast det ska väl gå över snart det också.

Om tre timmar ska jag åka till Veran och fira hennes födelsedag som var i onsdags, det ska bli trevligt, men vi får se hur länge jag orkar stanna. Kanske inte orkar så där jätte länge, men jag tänker iaf åka dit en liten stund.
Ska hem till mamma en sväng emellan för jag måste ha min kortläsare till internetbanken så att jag kan föra över pengar från sparkontot och köpa ett nytt busskort eftersom mitt går ut på måndag.

Nej nu ska jag roa mig med att titta lite på Pang i bygget som pappa fick av mig och Niklas i julklapp, länge sedan jag såg den serien nu.
Kanske ska orka läsa lite Payne också, vi får se. Är trött så det kanske faktiskt blir att sova några timmar till istället för både läsning och titta på serier.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att höra ^^ Det ska jag absolut göra! Det var ju sjukt länge sen vi sågs. Puss

2009-08-29 @ 13:44:34
URL: http://saraasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0