Lite ensam fredagskväll

Det känns lite ensamt måste jag säga.

Titta på film är mysigt, speciellt när det är en film jag inte sett på länge. Fast jag måste erkänna att jag känner mig lite ensam eftersom jag har varit ensam större delen av dagen.
Ibland är det skönt att vara ensam, skönare än att umgås med massa människor, men just ikväll känns det lite jobbigt. Tror att det beror på att jag känner mig lite sjuk och hellre vill bli omhändertagen av någon än ligga ensam i min säng med enbart skolböcker till hands så fort filmen är slut.
Fast när filmen är slut kanske jag borde sova eftersom det börjar bli lite sent nu.

Jag saknar dock Robert väldigt mkt,
känns lite konstigt att han inte är här.
Vi har setts så ofta sedan jag kom hem till Stockholm igen att det har blivit en vana igen. Så varje gång jag är utan honom blir det liksom tomt, det är som att någonting inte är här.
Jag har kommit fram till att jag vill vara med honom,
det finns ingen annan jag kan tänka mig att vara med.
Han är allt jag någonsin önskat mig och jag älskar honom <3

Nej nu ska jag titta klart på filmen, läsa lite kanske och sedan ska jag försöka sova.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0