Precis hemkommen...

...från stan efter att ha sett nya Beckfilmen med Jessie!
Jag tänker inte säga så mkt då risken finns att någon som tänker se filmen läser det här, men kan säga så pass mkt att jag gillade filmen. Den var dock inte som de tidigare.

Hade en väldigt udda föreläsning idag, det var nästan mer som en rapkonsert än en lektion, men det var intressant och ganska roligt faktiskt. Wordsilah har vettiga texter för er som är intresserade av samhällskritisk rapmusik från förorten.

Nu tänker jag prata klart med min vän på Facebook och sedan tänker jag nog sova.
Ska plugga heeela dagen imorn och så på kvällen kommer Robert hit och jag ska färga Sannas hår.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0