Sämre igen...

Aj är vad jag har att säga om mitt hälsotillstånd idag.
Det blev alldeles för mkt SingStar igår så min hals straffar mig med att jag numera knappt kan prata. När jag väl pratar sen så låter jag som en kråka och får knappt fram ett ljud. Inte skönt! Fast jag får skylla mig själv, jag visste ju att jag var dålig redan innan jag åkte dit.

Har dock sovit större delen av dagen och känner mig inte alls lika trött längre. Så förhoppningsvis ska jag bli helt frisk så fort halsen slutar straffa mig :P

Nej, nu ska vi snart ner och äta middag på Cleopatra för att fira brorsans födelsedag lite i efterskott så jag borde väl se till att borsta håret efter att ha duschat :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0