Skolan är igång!

Ja, nu är det igång.
Började kl. 10 i morse och det var en väldigt faktaspäckad, men bra föreläsning.
Kursen består av ett grupparbete och en hemtenta, känns överkomligt och känns som att det är en bra lärare. Dock tänker jag gnälla på att stor del av litteraturen finns på nätet och jag tycker det är sjukt jobbigt att läsa på datorn när det är spalter i dokumentet eftersom man då måste scrolla ner och sedan scrolla tillbaka upp för att kunna läsa allt. Jag tappar lätt bort mig om jag gör så, men det är samtidigt alldeles för mkt att läsa för att jag ska kunna skriva ut det eftersom vi pratar några hundra sidor.

Det blev dock en bra grupp i grupparbetet och litteraturen som inte gick att få tag i på biblioteken är beställd.
Nej nu tänker jag ta mig i kragen igen och försöka läsa åtminstone halva rapporten som ska vara läst till imorn. Ska försöka vara duktig den här terminen och läsa all litteratur och kanske kujnna höja mina betyg ännu ett snäpp på så sätt! Skulle ju vara ganska trevligt tycker jag :)

Och grattis till lillebror som fyller 17 år idag!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0