Trött, men glad på samma gång

Jag är sjukt trött idag, kunde knappt sova i natt.
Dock så var föreläsningen otroligt grym, alla tre föreläsare var helt fantastiska och två av dem har precis skrivit en bok i ämnet hedersvåld som de kom och berättade om.
Jag köpte boken i slutet på föreläsningen så ska försöka läsa den så snart som möjligt, kanske ska lägga Eddings åt sidan en stund och läsa den här först till och med.
Det kändes även väldigt roligt när man köpte boken för killarna som har skivit den bad oss höra av oss när vi har läst ut boken med synpunkter och vad vi tyckte om dem!

Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen åka till vattengympan och sedan vidare till Robert, men innan det måste jag bara lyckligt berätta att TeknikMagasinet ringde idag och sa att de kan laga min telefon för den nätta summan av 900 kr, eller 875 kr egentligen. Så om några dagar får jag tillbaka min söta mobil som jag vait utan i snart en och en halv månad.

Nej, nu måste jag verkligen skynda mig!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0