Hos mormor

Nu sitter jag hos mormor och myser, min morbror från Finland är här och eftersom vi inte ses så ofta tyckte vi att det kunde vara på sin plats att komma hit och träffa honom lite :)

Dagarna som gått sedan jul har mest bestått av att ta det lugnt, umgås med familjen och Robert och gå på stan, hittade massor med saker igår när vi var i stan och idag var jag och bytte lite grejer. Idag blev det även lunch med Roberts föräldrar och titta lite på mellandagsrean i Kista Galleria också. Hittade dock inget roligt, eller så var det kanske så enkelt att jag blev lite snål när jag vet att jag och pappa ska och shoppa för 1200 kr snart som han ska betala :P

Nu ska jag väl sluta skriva och vara lite social igen, men vill först skicka en liten hälsning till Rebecka och säga att jag tänker på henne och hoppas att hon mår bättre snart! <3
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0