Mitt i natten...

...snälla slå mig inte Veran ;)

Nu sitter jag här och har lite svårt att sova, men då tänkte jag att jag kunde skriva lite när jag ändå inte har så mycket att göra.

Mkt har hänt, men samtidigt väldigt lite.
I helgen var det ju som sagt kvalitetstid med pappa som gällde, två dagar! Sjukt roligt hade vi iaf när vi åkte omkring till olika köpcentrum och åt pizza och bara tog det lugnt. Pappa köpte även kläder till sig själv för över 2000 kronor! Jag har nog aldrig varit med om att min pappa har köpt så mkt kläder på en gång :P
Lördagskvällen spenderades på tjejfest hos Pärnilla, mkt trevligt och många känslor. Skratt, tårar och ännu mer skratt, tror det säger rätt mkt om kvällen. Helt underbart var det i vilket fall som helst!
Måndag var vi tillbaka på fältet och jobbade där och sedan var det sjukgymnasten som vanligt efter det. Igår var det sista dagen på fältet sedan, vilket kändes väldigt sorgligt, men vi kommer ju samtidigt tillbaka ett par gånger den närmaste tiden så det blir nog ganska bra tror jag. Simmade gjorde jag och Veran också, precis som varje tisdag, och efter det åkte jag till Robert och myste och såg på film.

Idag har jag varit i skolan igen, det kändes väldigt konstigt måste jag säga, men samtidigt var det som all tid vi spenderat ute på fältet var bortblåst och vi hade helt plötsligt funnit oss till rätta i skolbänken igen. Jag vet inte om det kommer hjälpa mig i studierna, men jag kommer nog garanterat sakna fältet!
Efter skolan bar det av till Blodcentralen för att lämna blod med Jessie och sedan vidare till Soft.

Nu är jag hemma och ska försöka sova snart, men först ska jag prata lite med Robert i telefon <3
Ciao och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ska inte slå dig, men du måste sova på nätterna!! :P

2009-12-14 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0