Vecka...

Hej där!

En vecka sedan sist nu, men har hänt så mycket så jag knappt vetat vad jag heter ibland. Förra helgen blev värre än jag trodde, jobbade 36 timmar på tre dagar, med totalt 10,5 timmars sömn mellan passen. Jag var död på söndagen vill jag lova.

Sedan drog den nya kursen igång på måndagen, Fältstudier. Själva arbetet på fältet började dock inte förrän i onsdags så i tisdags hann jag med lunch med Tina och Robert, samt promenera runt med Robert i stan innan vi åkte till honom och åt lussebullar och sedan hjälpte Lisa att flytta in i sin nya lägenhet.

Onsdag, stora dagen! Och resten av veckan kan jag säga är ett töcken, så många intryck och nya lärdomar att allt bara snurrar omkring, dock har det mesta varit positivt! Jag kan numera överväga att arbeta på en socialtjänst när jag är klar med utbildningen och jag har fått se hur mycket av det arbete man läser om i skolan faktiskt går till i praktiken.

Ikväll har jag träffat Emma som är hemma från Tyskland över helgen! Det var så roligt och vi var ett par stycken som åt middag och bara hade det mysigt och trevligt! I've been missing those nights!

Nu ska jag nog faktiskt sova, klockan börjar bli en del och imorn ska jag och pappa ha en far&dotter-dag eftersom det bara är vi hemma och sen blir det tjejfest :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej!



Jag är en trogen läsare! Kan du inte skriva lite oftare och lite mer om din pojkvän? Vad har du gjort i helgen? =)

2009-12-06 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0