Alla Hjärtans Dag

Idag är det Alla Hjärtans Dag, tokmysig dag om du frågar mig även om många andra inte håller med mig.
Min Valentine's Day spenderas hemma ikväll, jag har ätit sushi och nu sitter och jag äter middag, kycklingpasta *mums*
Festen jag skulle varit på blev tyvärr inställd, vi fick inte ihop tillräckligt mkt folk, och eftersom jag inte orkade göra nya planer så kör vi på hemma kväll för hela slanten, har filmer så det räcker hela natten samt att jag faktiskt kan umgås med min far om jag hellre vill det.
Jag tycker ändå jag har haft en mysig dag hittills, Nathalie kom förbi en stund och vi satt och pratade lite skit och hon kanske ska komma upp senare ikväll också. Om en timme ska jag väl orka titta på Melodifestivalen och sedan ska jag glo film och sova tror jag.
Pappa vill att jag ska städa också, så det måste nog också fixas.

Nu ska jag bädda ut bäddsoffan och lägga mig på sängen en stund och bara ta det lugnt.
Det är nog så här Alla Hjärtans Dag borde vara, lugn och skön, utan att man behöver göra massa saker, bara ta det lugnt och ta hand om sig själv och den man håller kär om man har någon sån, vilket jag för tillfället inte har :P
Hoppas ni andra också har kommit på ett bra sätt att spendera Alla Hjärtans Dag på!

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0