Fullspäckad tisdag

Idag har det varit fullt upp.
Dagen började med att jag försov mig, vaknade sju minuter innan tåget skulle gå från Tumba. Det var att slänga sig ur sängen och springa ner till Tumba, hinna med tåget efter och tacka för att jag och Veran brukar ta ett tåg tidigare än vi behöver och att jag ändå skulle hinna i tid till lektionen.
Oj så fel man kan ha då! För nu var det strul så det hette duga i tågtrafiken och alla tåg var försenade och de fick åka väldigt långsamt och massa sånt. Så jag kom inte i tid, men klarade mig faktiskt med mindre än tio minuters försening och jag var inte ensam om att ha drabbats av det.
Sedan satt vi i skolan och pratade massor inför seminariet imorn och sen var det läkaren i Huddinge som gällde. Efter det var det tandläkaren i Tumba och tillslut hem och laga mat.
Nu sitter jag här på sängen och ska precis sätta mig och plugga inför seminariet, det är galet vad mkt han tycker vi ska göra, 400 sidor inför en lektion, han är fullkomligt galen tror jag :P

Nej nu ska jag titta lite på det där :)
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0