Hemkommen igen

Nu har jag varit hemma ett par dagar, men har inte riktigt känt att jag haft tid att skriva, så nu tänkte jag ta igen det och skriva ett ganska långt inlägg.

Kryssningen i måndags var jättekul!
Det var verkligen helt underbart, vi hade trevligt, åt gott, drack gott och sällskapet gick abslut inte att klaga på. Rebeckas familj var jätte trevliga och jag verkade vara omtyckt.
På kvällen var vi på discot och träffade Ullis, en kvinna från Leksand som vi dansade med hela natten och skrattade och hade jätte roligt. Vi träffade även på grabbgänget som var tältbyggare, de flesta från Falun, men nån var från Halland också tror jag det var.
De var också hur roliga som helst och vi satt och pratade med dem till halv sju på morgonen.

Tisdag eftermiddag vaknade vi väldigt trötta och sega och gick ner till lunchen. Äta var lite svårt eftersom jag var nyvaken och inte speciellt hungrig och mådde mest illa.
När vi klev av båten var det direkt till Hovet och hockeyn som gällde, jag var lagom seg hela kvällen, men det gick ändå väldigt bra. Och så fick jag biobiljetter för jag visst kom tvåa i en tävling vi hade för nästan ett år sedan. Haha!

Igår sov jag lääänge och sedan träffade jag Lisa i Tumba och så kom Kalle förbi med mat från Robbans, mums! Lite senare åkte jag hem till Basse och satt där och kollade på film, pratade massa skit och lekte med katterna, eller ja, med den sociala katten :P

Idag har jag också sovit länge och pluggat lite. Ska duscha snart tänkte jag och sen bär det av till Flemingsberg för att möta mamma och fixa lite saker. Vid fyra ska jag möta Frida i stan, det ska bli grymt kul för det är seriöst talat evigheter sedan vi sågs!
När jag har träffat Frida så ska jag väl försöka äta nåt och sen hem till Basse och kolla ännu mera film.
Just ja, ringa Emelie skulle jag göra också! Och Kalle skulle ringa mig, men det har han nog glömt så jag får väl ringa honom.

Nej, duschen väntar.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rebecka <3

du kunde inte äta för att du var nyvaken, riiiight ^^ XD <3

2009-02-26 @ 14:42:10
URL: http://beckastrand.blogg.se/
Postat av: Emelie of course!

Se på den du ;P

2009-02-26 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0