JAG ÄR KLAR MED TENTAN!

Jaaa, jag är så nöjd med mig själv, jag är klar med tentan!!! Yes!
Okej, det tog sjukt lång tid, jag har nog suttit minst 30 timmar med den, men nu är det bara att läsa igenom den en gång och se till att den inte är full med massa stavfel som är kvar!
Så ikväll blir det Soft för min del och jag behöver inte fundera nåt mer på den här tentan på hela helgen, det enda jag måste se till är att jag är i skolan senast klockan nio på måndag morgon och lägger den i Sverres fack, men det ska vi nog kunna fixa!
Det känns sjuuukt skönt att vara klar, nu kan jag faktiskt gå till jobbet imorn kväll och på söndag kväll utan att behöva fundera mer på det här och jag kan garanterat gå på Sussus inflyttningsfest på lördag och bara roa mig med mina vänner och dricka lite för mkt, så länge jag orkar till jobbet på söndag kväll!

Plus att nu har jag lite tid över till att fundera på sånt där som jag behövt fundera på ett litet tag som jag helt enkelt behövt trycka undan för att koncentrera mig på tentan.
Dags att börja bestämma sig,
några lite svåra val är det ju faktiskt.

Men nu tänker jag inte tänka mer på det, för jag ska roa mig hela helgen och på måndag åker jag på kryssning med Rebecka, underbart är vad det ska bli kan jag ju säga!

Och som svar på Malins kommentar till förra inlägget:
Ja, det var lite kul faktiskt! Hade inte väntat mig att träffa honom alls igen, men man har visst fel ibland. Haha

Nej, nu ska jag läsa igenom tentan och sen hoppa in i duschen och bara njuta av att den är klar!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Grattis till att du är klar med tentan!

2009-02-19 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0