Kryssning ikväll!

Nu ska jag hinna packa, äta nåt och sminka mig på en timme för sen bär det av till Slussen för att möta Rebecka och hennes familj och åka på kryssning!
Det ska bli så kul!!

Imorn när jag kommer hem från jobbet kanske jag sätter mig och skriver lite om jag orkar, ska direkt från båten till Hovet och Djurgårdsmatchen som spelas där. Djurgården måste vinna för att gå till slutspel, vilket vi tycker de kan göra, då får vi jobba minst en match till!

Nu måste jag stressa vidare lite här va!
Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad du flänger runt;) (ska jag säga^^) hoppas allt är bra och att kryssningen blev skoj. Puss

2009-02-23 @ 20:40:28
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Emelie of course!

Hoppas kryssningen var rolig och att du har det roligt på jobbet just nu ;P

2009-02-24 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0