Lista

Hittade en lista på Sara N's blogg som hon tyckte alla skulle göra, så jag gör den väl då ^^

Hur mycket pengar har du på din mobil?

Obegränsat, abonemang ;)
Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Hemlis ;)
Vem tillbringade du två timmar med idag?
Zandra, Shannie, Daniel och Malin i skolans kafeteria
Hur lång är du?
Ca 1,70 tror jag
Vilken är den senaste filmen du sett?
Fantomen på operan
Hur löd ditt senaste sms? 
"Självklart, men glöm inte att du är underbar <3" från Becka.
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror helt på
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.
När såg du senast din mamma? 
Igår när jag mötte henne i Flemingsberg
Har du icke godkänt i något ämne?
Nej, aldrig.
Mvg i något?
Jo, ett par stycken.
När vaknade du idag?
06:15
Vilken är din favoritplats?
Taizé och Houtskär, finns inga platser i hela världen där jag känner som jag gör där.
Vilken plats föredrar du minst?
Pendeltågen i rusningstrafik kanske? När alla knuffas och beter sig idiotiskt.
Vem får dig att må bra?
Mina vänner och min familj, samt en del musik.
Hur stor är din säng?
120 x 200
Vad sover du i? 
Det varierar
Hur många kuddar har du i sängen?
3
Var har du bott/bor? 
Tullinge, Sorunda, Tumba, Lidingö. De två sistnämnda fortfarande aktuella.
Tycker du om kinamat?
Jo då, det är väl gott
Tycker du om kaffe? 
Nej verkligen inte, det luktar vidrigt och smakar ännu värre.
Vad dricker du helst till frukost?
Juice eller mjölk brukar det bli.
Kan du spela poker?
Nej, har inget intresse av det heller.
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? 
Nej, det tror jag faktiskt inte...
Vill du ha barn?
Ja, nån gång i framtiden.
Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och en aning tyska.
Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
Föredrar du havet eller bassäng?
Havet, inget snack om saken, jag är ju till viss del uppväxt på en ö i finska skärgården.
Vad spenderar du helst pengar på?
Oj, det vet jag inte.
Äger du dyrbara smycken?
Inte i rent pengavärde, men för mig är de dyrbara.
Kan du rulla med tungan?
Nån mer än jag som tycker frågan är konstigt formulerad?
Vem är den roligaste människan du känner?
Eeeh, ingen aning?
Vad har du för ringsignal?
Bon Jovi's "You give love a bad name"
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Inte vad jag vet
Vad har du närmast dig just nu som är rött? 
Min Coca Cola burk, parfymflaskan och en ljusstake.
Kan du byta olja på bilen?
Neeej, inte direkt va..
Vilken var den senaste boken du läste?
Oj... Minns inte alls... Läser ju bara massa skolböcker just nu ju.
Dansar du i bilen?
Haha why not?
När var du i kyrkan senast? 
I torsdags förra veckan.
Hur många hål har du i öronen?
Tre. Två i ena, ett i andra.
Har du någon piercing? 
Naveln och näsan
Har du någon tatuering? 
Yes, en mellan skulderbladen och en på ankeln
När slutade du med gosedjur?
Aldrig.
Har du pojkvän/flickvän? 
Neeej inte sist jag kollade iaf :P
Har du en bästa vän?
Ja, flera.
Vad är ditt mobilnummer?
Det innehåller 10 siffror och börjar med 07 ;)
Vad ska du göra ikväll?
Gå på Mårtens 21årsfest med massa folk
Har du några syskon?
Niklas, 16 år.
Vill du flytta hemifrån?
Så fort jag pluggat färdigt och fått ett jobb flyr jag fältet.

Kommentarer
Postat av: rebecka <3

Sms från miig! :D <3

2009-02-27 @ 14:22:42
URL: http://beckastrand.blogg.se/
Postat av: Emelie of course!

jasså du :P

2009-02-27 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0