Myslördag

Sitter nere hos Jessie och ska snart börja laga en tidig middag.
Dagen har hittills varit väldigt mysig, promenader i vårsolen med Jessie och telefonsamtal med Tina, Katayun och Carro, samt några sms :)
Nu ska vi som sagt laga middag alldeles snart, dricka lite vin och göra oss i ordning för att åka hem till Sussus nya lägenhet på inflyttningsfest. Det där med att packa idag gick inge vidare, men det får jag ta imorn. Sova ut fick jag i alla fall göra och solen var det första jag såg när jag vaknade så jag är nöjd!

Och så hade jag fått en underbart lång kommentar av Emelie också insåg jag och ja, Emelie, man kan kalla jobbet trevligt när man jobbar i ett bra team! Tack för igår!!

Men nu är det matlagningsdags så blir Jessie förvånad när hon kliver ur duschen :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Så bra då! Då säger jag att jobbet var mycket trevligt igår!

Ha det så roligt ikväll! :D

Själv ska jag se på melodifestivalen :P

2009-02-21 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0