Söndag och kanske sista blogginlägget för en vecka framåt

Jag är uppe mkt tidigare än igår, trots att jag somnade mkt senare i natt.
Fast idag är jag inte bakis så det kanske har med det att göra :P

Ska snart dra på mig kläder, bädda ihop sängen till en soffa igen och städa rummet och packa mina saker. Sedan ska jag försöka övertala pappa att köra mig till Universitetet så jag får lämna tillbaka boken där som jag måste lämna in senast imorn.
Ikväll kommer Veran över, vi ska sitta och leta vettiga referenser i kurslitteraturen och imorn börjar skrivandet av hemtentan i fortsättningskursen i sociologi. Den ska bli 12-14 sidor lång och det är 2 frågor, så vi kommer ha att göra... Därav kan det här vara sista inlägget på en vecka eftersom jag inte vet när det kommer finnas tid att skriva, men hittar jag en minut och det händer nåt kul kan jag ju självklart uppdatera, kan ju vara så att jag orkar uppdatera senare idag också om jag inte har något att göra.

Men nu ska jag kliva upp och fixa iordning allt!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0