Söndagmorgon i sängen

Igår var sjukt trevlig, jag hade verkligen jätteroligt.
Träffa Sussu igen var ju typ största grejen, men jag träffade även på massa nytt folk som var hur trevliga som helst!

Idag har jag huvudvärk, men inte så mkt beroende av sprit eftersom jag knappt drack nåt igår, mer av allt annat. Sängen med kuddarna och det varma täcket har varit mina bästa vänner den här morgonen vill jag lova.
Pappa var här snabbt också så jag orkade mig upp, gav honom en kram, tog Alvedon och gick och la mig igen. Nu börjar jag väl fundera på att kliva upp och slå min bror lite eftersom han har ljudnivå megahögt på TV:n i vardagsrummet som ligger vägg i vägg med mitt rum. Sen kanske jag ska äta nåt också. Måste snart orka ta mig upp och hitta kläder inför kryssningen imorn. Och så måste jag ta mig till jobbet.
Mkt att göra idag, väldigt lite ork till att göra det, men det blir nog bra i slutändan :)

Och så måste jag ju säga att nu börjar bloggen se ut som den ska igen, men massa kommentarer från Emelie! Det har jag saknat, hon råkar ju faktiskt i princip vara den enda som kommenterar så.

Nej nu ska jag sova en stund till innan jag måste ut i verkligheten med den förbannade snöstormen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

jag har precis varit ute i snöstormen och ridit! var faktiskt helt ok! Lycka till på AC/DC ikväll ska tänka på dig ikväll och lida med dig! :P

2009-02-22 @ 14:56:28
Postat av: Anonym

Tack så mycket för all hjälp i helgen!

2009-02-22 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0