Utmanad av Diana igen

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana några.


DIG
1. Hur lång är du?

ca 170 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Socionom, lagom intetsägande och med många valmöjligheter
3. Vad pluggar du?
Socionomprogrammet på Stockholms universitet
4. Har du långt hår?

Nej, det är ganska kort faktiskt
5. Vilken hårfärg har du?
Brunt
6. Sminkar du dig?
Det händer väl ibland, när orken och anledningarna finns
7. Har du haft sex senaste månaden?
Haha de som känner mig vet mkt väl svaret på den frågan :P
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Svarta


FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop? 
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
De är bra på sina egna sätt
3. Hur många syskon har du?
Ett
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
Godnatt
5. Vilken mat lagade din pappa senast? 
Hmm, det minns jag inte
6. Hur många ställen har du bott på?
Åtta
7. Vem i din familj stör du dig mest på?
Dem allihopa i vågor
8. Vilken familjemedlem är snällast?
Det handlar inte om att välja
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Ganska påtvingat i söndags..
10. Hur gammal är din mamma?
Fyller 42

KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis?
Idag, i skolan.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Lisa i söndags
3. Vem har du varit kompis med längst?
Det måste vara Jojjo och Maja, vi var ett år när vi träffades på dagis.
4. Vem känner dig bäst?
Veran, utan tvekan. Jag behöver inte använda ord, hon förstår bara genom att möta min blick
5. Längsta tid du varit osams med en kompis?
Det minns jag inte
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans / hennes tröja om du gjorde det?
Haha jag skulle nog säga det lite snyggare, typ nåt i stil med "Den är inte min stil direkt"
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Ibland kanske

KLÄDER
1. Vad har du på dig idag?
Mjukisbyxor och tröja
2. Har du bytt om idag?
Ja, brukar inte gå till skolan i pyjamas
3. Favorittröja?
Oj, det vet jag inte
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet?
Oj det är så olika, men på många är det väl typ en snygg t-shirt och ett par snygga jeans, man träffar ju de flesta i rent vardagliga sammanhang.
5. Har du gett bort kläder nån gång?
Så fort jag går igenom min garderob.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång?
Ja, klart jag har
7. Har du handlat kläder genom internet?
Ja då, många ggr.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång?
Nej, det känns lite onöjdigt.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
Oj, jag vet inte, men jag ogillar starkt när byxorna hänger i knävecken.
10. Vad använder du för skor?
Allt som oftast gympaskor, men stövlar och högklackat förekommer också.

VÅGAR DU
1. Skrika åt dina föräldrar?
Åh jo, det har jag gjort många gånger.
2. Klä dig annorlunda?
Jag gör det som faller mig in, svårare är det faktiskt inte.
3. Vara dig själv?
Ja, mina vänner tycker om mig för den jag är och de som inte gillar mig behöver inte göra det heller.
4. Visa dig i bikini / badbyxor?
Ja, jo, kanske inte historiens bekvämaste utstryrsel, men.
5. Fisa inför din pojk / flickvän?
Har ingen pojkvän eller flickvän :P
6. Pierca dig?
Har ju i näsan, öronen och navel, samt planer på en i tungan, så ja.
7. Ge dig på utmaningar?
Oftast, men det beror ju lite på.
8. Ha sex på offentlig plats?
Haha redan gjort :P Norderstrand i Visby säger jag bara ;)
9. Vara omogen?
Jag är nästan alltid omogen när jag umgås med vissa människor
10. Äta småkryp?
När jag var liten åt jag myror tills en bet mig i tungan så ja :P

Är du bäst?
Självklart, finns ingen som är så bra på att vara jag som jag är ;)
Älskar du dina vänner?
Annars vore de väl inte mina vänner?
Är du lat? 
Haha jo då, men det är väl alla nån gång
Är du spelberoende?
Nej
Va spelar du?
Om jag spelar nånsin är det vläl SuperMario :D
Älskar du någon?
Ja det gör jag.

JAG UTMANAR:

Marina

Sara N

Bråkmakaren

Sara H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0