Alla Hjärtans Dag

Det är två veckor kvar nu ungefär till denna butikernas stora glädjedag då alla bara spenderar en massa pengar.
Jag säger att Alla Hjärtans Dag är en väldigt mysig dag, andra skulle inte hålla med mig och hävda att det bara är ett företagsjippo.
Och visst kan jag till viss del hålla med dem om det också, men det är ändå en lite gullig tanke att man ägnar en dag åt att visa sina käresta hur mycket man tycker om honom/henne. Dock så tycker jag att det är lite tragiskt att många känner att vi behöver en sån dag, man borde väl kunna visa sin kärlek och uppskattning varje dag?
Nu är det dock inte denna diskussion det här inlägget ska handla om. Det ska faktiskt handla om festen jag är med och fixar inför Alla Hjärtans Dag!

Alla Hjärtans Dag kommer det att hållas en fest på Uttrans Restaurang. Den anordnas av bl.a. min vän Alex som är DJ.
Kvällen kräver förköpt biljett och dessa finns i två prisklasser; 100 kr och 50 kr. I den dyrare biljetten ingår middag med ett glas vin/en öl samt inträde. I den billigare biljetten ingår enbart inträdet, men väl inne på festen så kommer det finnas bar att handla i och trevligt folk samt att det antagligen kommer vara snö/skummaskiner igång på dansgolvet.
Det finns ett begränsat antal biljetter, 40 stycken till middagen och till eftersläppet kommer det vara ungefär 40 till kanske. Så det är lite först till kvarn principen som gäller. Åldersgräns på 18 år råder.

Jag kommer under denna kväll finnas där från middag tills festen är slut för jag ska nämligen vara värdinna, så vill ni komma dit och se mig iförd en värdinneklänning som inte många andra kommer ha haft så kom gärna dit!

Hör av er till mig om ni är intresserade och vill ha mer information!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0