Fredag, äntligen

Jag vet inte vad det är med mig just nu, all energi är bara som bortblåst ibland. Jag mår bra, jag är glad och jag känner mig kanon, men ibland kommer det stunder då jag bara blir toktrött och bara vill sova, det är som att jag har alldeles för lite energi i kroppen.

Idag var i alla fall föreläsningen i skolan väldigt intressant och bra, tyvärr mådde jag inge bra i morse, huvudvärk och grejer så min dejt med Carro blev jag tvungen att ställa in i sista stund, känns trisst.
Sedan bar det av hemåt, mötte JojjoCentralen och vi hann prata lite den här helgen också, jag kan ju inte följa med dem ut ikväll, det skulle vara massa dans och jag hostar ju nästan upp lungorna bara jag går lite för fort just nu så det är ingen bra idé kände jag.
När jag kom till Tumba var jag och kikade förbi hos Jessie för att se hur hon mår och sen mötte jag mamma och vi handlade.
Nu är jag hemma, ska snart äta, tänkte att jag skulle ta mig en riktig myskväll och bara ta det lugnt med mamma och bror och inte göra nånting. Imorn kan jag städa och plugga, samt se på handbollen ;) Heja Sverige!

Igår så fick jag däremot hem ett lite skumt brev, jag fick ett VIP-kort från Club Toxic och det är kanske inte så konstigt eftersom de ofta skickar ut likande grejer, men ett VIP-kort till nån som ALDRIG varit där känns väl kanske lite överkurs?! Nu måste jag ju nästan gå dit nån gång bara för att se vad det är för ställe eftersom Maria helt plötsligt fick fri entré hela kvällen.

Och så lite svar på kommentarerna jag fått kanske är snällt att ge :)
Marina;
Haha fint att det blev så bara för att jag också lyckades skicka flera kommentarer när jag bara menade att skicka en :P Och jag kan lära dig hur man länkar nån gång om du vill :)

Alex;
Jaa, klart man minns så långt bak, iaf jag som skrev det ;) Och jaa, det var Kroatien.. *morr*

Sedan tänkte jag bara lite snabbt beklaga mig över att jag int eska jobba nåt i helgen, hade verkligen behövt göra det för jag behöver verkligen pengarna, men det hade också varit väldigt roligt att få göra det, komma igång lite igen liksom. Och så ville jag träffa Emelie, Jenny och alla andra underbara människor på jobbet!

Nej nu ska jag äta, kanske kommer en uppdatering senare ikväll :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha ja det är väl bra att du om ngn gör det antar jag ;) Maha (a) vilka är det som spelar idag då? HEJA! ;D

Nu ska jag sova! ^^ natti <3

2009-01-24 @ 07:50:45
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0