Gårdagen blev konstig, men lyckad

Ja, mkt oväntade saker hände igår måste jag ju tillstå.

För det första så mådde jag överväldigande bra jämfört med vad jag har gjort senaste veckan och efter skolan var jag och Veran och åt på McDonalds, vilket var gott eftersom jag knappt ätit annat än yoghurt och druckit vatten i en vecka. Efter det bar det av till tunnelbanan och när klev på Centralen insåg att jag att Troll stod bara några meter framför mig så då började vi prata en massa och det visade sig att hon skulle träffa Johan och Nea som var hemma från Tyskland och eftersom jag inte träffat dem sen typ två, tre månader innan de flyttade till Tyskland och de flyttade i augusti så kände jag att jag gärna ville stanna och träffa dem. Sagt och gjort och det slutade även med att jag åkte med hem till Troll och satt där och pratade massa och hade rebound med alla tre, det var riktigt roligt!

Sedan bar det av hem och på tåget träffade jag Marina, det var trevligt att se henne och prata lite :)

Väl hemma fick jag en inbjudan till Mårten, vi blev nyårsgänget plus Lisas kompis Carolina och Tero som satt där och pratade, skrattade, lyssnade på musik och hade väldigt trevligt.
Helt plötsligt insåg jag att klockan var halv fyra på morgonen och att jag höll på att hosta sönder mina lungor så jag bestämde mig för att åka hem.

På bussen blev det slagsmål mellan två killar i ett stort ungdomsgäng och min gamla barndomskompis behövde gå emellan och stoppa det hela. Senare under bussresan så fick jag syn på en gammal klasskompis lillasyster på bussen och blev lite fundersam för hon är lika gammal som min bror och satt på nattbussen klockan fyra på morgonen. Det är i alla fall nåt jag garanterat inte kommer låta mina framtida barn göra när dem är sexton år. Punkt slut.

Sen bar det av hem och sova, men kunde inte sova speciellt mkt förrän vid sex i morse för att jag höll på att hosta sönder mina lungor igen så det blev en massa hostmedicin.

Nu vet jag däremot inte vad mer jag ska skriva och jag ska faktiskt ägna lite tid åt mina studier igen. Men det kommer uppdateringar när det kommer.

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: rebecka <3

haha hjärtis har du tänkt på att jag åkt nattbuss och sånt och var med dig när du åkte hem klockan fyra på morgonen, och jag är ett år yngre än din bror ^^ :P <3

2009-01-13 @ 19:13:11
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0