Jag är inte din leksak

Shot through the heart
and you're to blame
You give love a bad name

You give love a bad name - Bon Jovi


Jag har tagit ett beslut,
vi är klara med varandra och du kommer aldrig mer komma åt mig.
Jag trodde du hade förändrats,
blivit lite mognare,
lite vuxnare,
men ack så fel man kan ha.
Du är precis som du alltid varit,
du får mig att må precis som du alltid fått mig att må,
du beter dig som ett riktigt svin.
Jag gav dig en ny chans,
en chans att bevisa att den du visat upp tidigare inte var du.
Nu får du inte fler chanser,
för du visar upp samma människa varje gång
och jag orkar inte ha en sån person i mitt liv.
Så du kan gå,
för vi är klara med varandra.

Skrivet på mobilen i natt när jag inte orkade starta om datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0