Lots of OC today

Jaa, jag har sett nio avsnitt, det är nästan 7 timmar. Och fler lär det bli för jag ligger i min säng och äter mandariner, ska snart äta några mackor med smält ost på och sen se vidare på de tre avsnitten av OC som är kvar på skivan som just nu ligger i datorn, vilket är ungefär två timmar. Jag ska även avnjuta min sista Vanilla Coke och sen får jag pysa iväg och köpa nytt lager på onsdag när skolan börjar igen.

Sedan ska jag också sova och hoppas att det där jobbiga vita som ligger på marken just nu är borta när jag vaknar imorn.

Okej, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag låter lite bitter, men jag är så förbaskat trött på att vara sjuk, vill bli frisk och det är nu.

Men nu ska jag äta mackor med smält ost, mums! The closest to pizza I get right now ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0