Mysdagar

Ja, jag har haft två riktiga mysdagar de senaste dagarna.

I onsdags så började nya kursen med Sverre som jag tror kan bli riktigt kul, sociologi är nog lite mitt ämne har jag kommit fram till, tycker det är väldigt intressant.
Sedan bar det av med Katayun till Frescati för att försöka hitta lite kurslitteratur och där mötte vi upp Erik. Jag har inte träffat Erik på tokigt länge insåg jag när vi mötte honom på biblioteket, it was awsome!
Det blev kurslitteraturinköp, sushi för Katayun och yakiniku för mig och sen sprang Katayun iväg och jag och Erik var runt och pratade en massa i stan och han följde med när jag uträttade massa ärenden.
Sedan bar det av hem, lämna grejer, ner till Tumba och möta Anna och sen hem och dricka te och prata. När Anna åkte hem så gick jag över till Lisa och pluggade.

Idag bar det av från Lisa till Felicia och från Felicia hem till hennes nagelteknolog där vi båda skulle få naglarna fixade. Det blev jättebra på oss båda och vi hade en otroligt trevlig dag, vi satt och pratade en massa, drack saft och skrattade en massa. Henne ska jag garanterat gå tillbaka till om det håller ordenligt!
Sedan bar det av hem till Jessie för att plocka upp hennes kort och inköpslistan för Jessie har blivit sjuk och behövde mat och snäll som jag är sprang jag iväg och handlade åt henne. Sedan bar det av till Soft där det var ett kärt återseende med många. Tyvärr kom även ett väldigt tråkigt besked, Cissi ska sluta i församlingen! Jag ville nästan gråta när hon sa det, hon är ju liksom en så otroligt stor del av Soft, nu finns det plötsligt inga ledare alls kvar från det att Soft startades upp, eller från när jag började heller för den delen.
Efter Soft åkte jag hem och såg sista delen av handbollen, tyvärr förlorade ju Sverige..

Och Becka, jag saknar dig också tjejen!

Men nu måste jag sova, måste ju ta mig till lektionen imorn också, samt att jag ska hinna träffa Carro innan det samt inhandla ett block.
Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Heja kroatien! ;D

(visst var det kroatien?)

2009-01-23 @ 13:08:28
URL: http://pulvermos.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jag fick av någon anledning hemskt bråttom iväg ;D

2009-01-25 @ 12:59:49
Postat av: rebecka <3

vi måste träffas snart <3

2009-01-26 @ 21:21:29
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0