Nu får det väl ändå vara nog?

Jag blir tokig på det här snart. Vaknade nu på morgonen och insåg att det knastrar i örat på mig, öroninflammationsknastrar... För i h**vete, jag har varit sjuk i två veckor nu, det enda som faktiskt har försvunnit är febern och stora delar av nästäppan och vad händer när jag äntligen börjar känna mig frisk? Jo jag får öroninflammation!
Det är helt hopplöst, men vad gör man, det är bara ta Alvedon och bädda ner mig själv i sängen igen.
Sedan blir jag inte på bättre humör av att det snöar ute heller, jag vill ju ha vår, sol och värme nu, inte mer snö.

Så nu tänker jag bädda ner mig själv och titta på The OC och drömma mig bort till soliga, varma Kalifornien. Tack och lov för godiset jag har kvar som jag fick av pappa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0