Träningsvärk

Okej, jag har hostat mig själv till total muskellåsning i både rygg och mage, men nu har jag till på köpet träningsvärk också! Var ju hos sjukgymnasten igår för första gången sen innan jul och nu har jag så galet ont i hela kroppen att jag inte riktigt vet vad jag ska göra.
Värst är dock ryggen och revbenen, det är helt galet, jag har aldrig haft träningsvärk i musklerna vid revbenen förrän nu. Usch usch vad ont det gör, kan knappt sitta, kan knappt stå och knappt ligga ner.
Jag ligger här på min säng, nyligen hemkommen från skolan och är typ helt död. Jag vet inte vad jag ska göra annars, jag kan ju inte direkt göra nåt annat.
Nej, nästa vecka tror jag att det får bli att gå till naprapaten igen om jag inte blir bättre, han får lösa upp mina knutar och andra äckligheter som jag har lyckats göra med mina muskler nu.

Imorn ska jag jobba för första gången på nästan en månad, ska bli sjukt roligt att träffa alla igen! Speciellt Emelie, Bella och Jenny.
Men nu ska jag ligga här och tycka synd om mig själv en stund innan jag tar itu med pluggandet lite innan handbollen ikväll, Sverige-Slovakien 18:30, måste helt klart ses :P

Kommer säkert en uppdatering senare under kvällen :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej! Du är utmanad på min blogg

2009-01-27 @ 15:20:47
URL: http://htt://pansy.blogg.se
Postat av: Sara

Mian! Det var absolut inte dig jag menade. Folks frågor som jag gjort mig irriterad är vissa gamla "vänner" som hör av sig enbart för att de vill veta allt smått & gott om mig och Alex som hänt på senaste tiden. Folk älskar sånt - intrigier. Sånt gör mig besviken och ledsen på människor. Din omtanke däremot gör mig bara glad! en stor kram på dig

2009-01-27 @ 17:12:18
URL: http://noten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0