Uppdatering

Haha Emelie, jag älskar dina kommentarer, speciellt den senaste, mkt rolig :)
Och jag lovar, jag håller på att bli frisk, jag jobbar iaf på det ;)

Min kväll blev inte fullt så händelselös som jag utspådde för jag pratade med Jessie och hon sa att hon skulle komma över när hon hade varit och tränat och när jag sedan stod och lagade mat så ringde Sanna och frågade om hon kunde komma över. Sagt och gjort, Sanna kom över och åt middag med oss och sen kom Jessie, som fortfarande är kvar, men just nu tittar på TV med min bror.

Så den här kvällen har ägnats åt att umgås med de två redan nämnda tjejerna och nu ska jag springa iväg och hänga upp min tvätt innan jag ska åka med Jessie hem, jag ska hjälpa henne lite med datorn som hon fått tillbaka nu. Och ja, jag var faktiskt så duktig ikväll att jag både lagade mat och tvättade, det ni ;)

Men nu ska jag pysa iväg och fixa klart det sista så jag kan åka, måste ju vara någorlunda utvilad imorn när nya kursen börjar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Vad bra att du gillar mina kommentarer då ;p Jag lägger ner min själ i dem ;p Eller inte min själ kanske eller jo, kanske bara hjärnan. Jag återkommer om svar på vad jag lägger ner i mina kommentarer. Du kan radera detta eller något :P totalt meningslös kommentar.!

2009-01-20 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0