Utmanad av Diana

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

Nu kommer det kanske något ni inte visste om mig...

1. Jag är blodgivare
2. Jag är hopplös på att kliva upp på morgonen nu så här vintertid.
3. Jag pluggar till socionom på SU.
4. Jag är faktiskt lyckligt singel.
5. Dock så är jag tok kär...
6. Jag har återupptäckt kärleken till handbollen.
7. Jag missbrukar Takida för tillfället.
8. Jag älskar mitt jobb på Globen

Jag utmanar:
Sara N;
saraasunshine.blogg.se

Sara H;

noten.blogg.se

Anna;
lantisflicka.blogg.se

Alex;

pulvermos.blogg.se

Marina;

jiellow.blogg.se

Becka;

beckastrand.blogg.se

Det får räcka med folk jag utmanar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0