Vad ska man skriva om söndag måntro?

Ja, jag kanske ska uppdatera er lite på min kväll igår först.
Jag satt hemma, kollade på handbollen och sen åkte jag in till stan och mötte Jojjo. Blev lite drygt en timme på Nivå22 i brist på engagemang och pengar och vi kom undan på 45 kr var. Alltid trevligt när man slipper slösa pengar, fast sen var ingen av oss ute efter att supa skallen av oss heller.
Sov hemma hos Oskar, mkt bra att ha en vän som bor mitt i stan när man varit ute, plus att han alltid tycker han får ett gott skratt när jag dyker upp när jag varit ute :P

I morse vaknade vi sent, jag åkte hem och pluggade massa, tog en paus för mat och lite handboll, men sen var det pluggdags igen till Bones började och efter det var det ju faktiskt X-men 2 och det kunde jag ju inte heller missa ;)

Jag har även ägnat dagen åt att försöka planera in min biodejt med Emelie och min Angelkväll med Abbe. Måste ju säga att jag är lite stolt över mig själv som faktiskt lyckats planera in båda två, helgen som kommer. Så fredag kväll ska spenderas hemma hos Abbe med första säsongen av Angel och lördag ska förhoppningsvis först spenderas på jobbet och sedan på bio med Emelie.

Men nu tänker jag nog slå på nån bra film och sen sova lite så jag orkar med all min planerade litteraturläsning imorn.
Ciao och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0