Fegt.

Jag tycker det här är mkt egendomligt,
någon som anonymt följer min blogg och inte kan säga till mig vem den är när den kritiserar mitt liv och vad jag känner?

Vad jag tycker är egendomligt i det hela är att du så uppenbart stör dig på vad jag skriver, men ändå fortsätter du läsa. Du behöver inte läsa, det är ingen som tvingar dig.
Jag tänker fortsätta skriva,
och jag tänker skriva om precis det jag känner för och om det inte faller dig i smaken får du väl sluta läsa.

En annan sak jag tycker är märkligt är att du säger att det dyker upp saker jag är sårad över och sedan är jag kär helt plötsligt.
Har det någonsin slagit dig att de saker jag är sårad över kanske inte har det minsta med kärlek att göra? Det finns faktiskt möjlighet att bli sårad av vänner, eller snarare de man tror är ens vänner, och även av sin familj.

En annan märklighet i din kommentar är det faktum att du skriver att jag älskar folk i en handvändning så fort det dyker upp ett namn. Innan jag insåg att jag älskar Aru skrev jag att jag älskade någon på bloggen senast den 28e september 2008. Det är inte riktigt som att jag älskat massa människor däremellan, eller hur? Men vill du tycka det så varsågod.

Jag tycker däremot du kan säga vem du är,
att kommentera min blogg utan att kunna säga vem du är och kritisera mitt liv och mina känslor är fegt.

Kommentarer
Postat av: Bråkmakarn

Det är bra Sadisten, stå på dig.

2009-06-07 @ 22:42:17
Postat av: rebecka <3

Jag saknar dig hjärtat :(

2009-06-08 @ 14:15:48
URL: http://beckastrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

det vore väl märkligt om man skrev en blogg som aldrig fick kritik för någonting... tänk på storbloggarna, drunknar säkert i kritik.

2009-06-08 @ 18:18:05
Postat av: R

Kritiken från de föregående anonyma inläggen tror jag inte handlade om ATT du skrev utan om VAD du skrev. Dessutom svarade du inte på själva kontentan i kritiken utan visade endast att du blev stött och satte dig i försvarsställning. Meningen med inläggen var nog inte att göra dig ledsen utan att kanske mer att få dig att rannsaka dig själv och dina förhållanden som du framställer som väldigt oseriösa och sällan bestående vilket du själv inte verkar må bra av då du i bloggen ständigt beskriver dig sårad av kärleken... har bara följt din blogg då och då under det senaste halvåret men har ändå hunnit läsa om både Björn och någon Basse och Anders... Vem vet vilka jag missat och vilka du inte ens skrivit in här... Kanske dags att ta sig en funderare! Trevlig sommar. Kram

2009-06-09 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0