Renoveringen påbörjad!

Idag började vi renoveringen av Softrummet!
Det har varit sjukt kul hela dagen, vi har målat klart allt så nu är det tapetsering, sy överdrag till våra nyinköpta kuddar, ordna schablonerna till texten som ska skrivas på väggen och sedan blir det att måla dit texten.
Kommer bli så galet snyggt!
Det känns också väldigt roligt att alla som arbetar i kyrkan och har kommit förbi idag har uttryck hur fint de tycker att det blir och att vi varit duktiga som både planerat och genomfört det hela på förhållandevis kort tid. Trevlig när de som faktiskt måste dras med det hela mer än vi behöver blir nöjda :)
Rummet blir nu blått och svart,
det blå vittnar både mina byxor och min tröja om då jag har två par handavtryck på byxbenen och ett par på tröjan, i brösthöjd ordnade av min käre Bråkmakare. Det står även Sado på ryggen av min tröja, vilket är en förkortning av Sadisten. Som Bråk så fint uttryckte det "Höjden av lathet är att göra smeknamn av smeknamnen för att de ursprungliga tar för lång tid att säga" ^^
Bråk's tröja ser likadan ut förutom att det står Bråk på hennes rygg, här är vi jämställda så det sjunger om det ^^ :P

Imorn är det dags att fortsätta med renoveringen så jag borde verkligen gå och lägga mig eftersom jag ska vara tillbaka i kyrkan om mindre än nio timmar, men det löser sig nog.
Jag vill inte gå och lägga mig, det är alldeles för tomt där måste jag påstå. Har vant mig så mkt med att det nästan alltid är någon annan i rummet där jag sover, har det inte varit Aru så har det varit Veran de senaste veckorna och i lördags var det Tina. Så att sova ensam känns väldigt ovant och konstigt.
Jag saknar dig Aru!

Idag åkte Veran också iväg på sin månadstripp runt i Europa, hon och Sofia ska tågluffa. Hoppas de har roligt så ska jag hålla utkik efter tentaresultaten och roa mig här hemma :D

Och Rebecka, jag saknar dig också! Men vi ses på fredag darling <3

Nej nu ska jag nog sluta och gå och lägga mig.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bråk

Nöjer mig med en: ;D

2009-06-09 @ 08:20:24
Postat av: rebecka <3

Längtar tills fredag mitt lilla hjärtegryn. <3

2009-06-10 @ 23:13:35
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0