Taizé, here I come!

Jag åker om åtta timmar och trettio minuter! Det är helt sanslöst.
Jag har nästan packat klart, bara det som ska ner i handbagaget som är kvar, men har dock inte packat det som ska med till Finland och jag vill lägga upp lite bilder till på bilddagboken innan jag åker. Så det känns som att i natt kommer bli en sen natt..

De senaste dagarna har jag umgåtts med mina konfirmander, träffat världens bästa Emelie, haft en träff med en mkt söt hund och dennes matte, varit på Vampire Lounge med Kalle, Jessie, Lollo, Oscar och Robert samt spenderat varje natt med att somna i Roberts armar och varje morgon vakna upp med honom bredvid mig.
Det har varit ganska hektiskt faktiskt, men oerhört roligt!

Imorgon konfirmeras mina konfirmander, det känns lite sorgligt att jag inte kan vara där måste jag säga... Jag får skylla mig själv för jag visste om det redan från början att det skulle bli så att jag missade deras konfirmation, men då visste jag inte ens att jag skulle bli så sammansvetsad med dem, det har jag inte blivit de andra gångerna jag varit ledare.
Dock så blev det så den här gången, vilket jag är glad över, men nu var jag ju nästan på väg att börja gråta när jag såg dem öva inför redovisningen och jag insåg att jag inte skulle få se dem göra det på riktigt!

Jag är taggad inför Taizé, ska bli så grymt att komma tillbaka dit, men samtidigt känns det så konstigt för jag vet ju att jag knappt kommer träffa Robert på en månad från imorgon bitti. Just nu ligger han här bredvid och sover och jag vill bara krypa in i hans famn och känna den där underbara känslan jag alltid gör när jag är med honom. Och just idag är det extra svårt att känna att jag kommer klara att åka ifrån honom för jag kom in i en svacka för några timmar sedan, en sån där då alla tankar man kan tänka är negativa och elaka mot mig själv. Jag hoppas det går över till imorgon, men det borde det ha gjort, det gör det nästan alltid...

Nej ni, nu måste jag göra klart allt och sedan sova! Är tillbaka den 6e juli!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0