Till "R"

Du kallar dig det i kommentaren så det är också vad du får heta här.
Jag måste dock bara säga att jag inte riktigt ser hur du får det till att jag har många oseriösa förhållanden då den enda pojkvännen jag haft av de du räknade upp var Anders. Basse och Björn var ingen av dem en pojkvän, vilket ganska tydligt framgår.
Att jag kanske inte varit så seriös med killar det senaste halvåret har haft sina anledningar som jag anser att de som behöver veta redan vet om och självrannsakan har jag ägnat väldigt mkt tid till, vilket i första fallet var anledningen till att jag gjorde slut med Anders, vilket också skrevs ut i bloggen.
Att jag skriver vet jag att personen i fråga inte stör sig på, men jag anser ju också att stör man sig på vad jag skriver så behöver man inte läsa, eller har jag fel?
Hoppas även du får en trevlig sommar!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0