Tisdag!

Hahaha jag insåg precis att jag i förra inlägget var helt övertygad om att det var tisdag, men det var måndag! Så blir jag när jag är ledig, jag får för mig att jag gör så mkt att det blir flera dagar av en dag, jag kanske inte mår så bra av att vara ledig hela tiden? :P

Men iaf, igår fick jag alltså tentaresultatet så nu är mitt sommarlov igång på riktigt, det känns skönt. Och tack för gratulationerna Malin!
Idag har jag spenderat med att först vara iväg och fixa mina naglar så nu är de fina igen. Efter det åkte jag in till stan och träffade Oscar som är hemma i Sthlm ett par veckor nu, sjukt roligt. Vi gick omkring i stan, gick i affärer, han klippte sig och lite sånt :)

Nu är jag i Kista hos Robert och ska snart få mat. Hihi, kött och massa gott blir det *mums*
Sen kanske det blir promenad till Gallerian och köpa godis och sen titta på film eller kanske första avsnittet av de nya avsnitten av True Blood som började sändas den 14e juni. *hihi*

Men nu ska jag försöka övertyga min pojkvän om att jag visst ska hjälpa till med maten. Han är envis som en åsna när det kommer till allt, har han bestämt sig för något så ändrar han sig inte och idag är det att han ska göra maten.

Och varför han kallas för Aru vet jag inte riktigt, det finns väl säkert någon anledning, men han är med i en grupp på skolan som får konstiga namn som Aru, Mitten och FooFoo så jag skyller på de som hittar på namnen ;) ^^

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0