De är mina, äntligen är de mina!

Eller okej, om några dagar är de mina i sin faktiska, fysiska form också, men de är på väg hem till mig nu i alla fall och om några dagar kommer de att stå i min bokhylla och vara så där underbart fina tillsammans med de andra.
Jag pratar om de tre sista delarna i Maggie Fureys serie Magikerns saga, på svenska. Jag har letat som en galning efter de här böckerna i flera år, och jag menar verkligen letat, gått igenom varenda fantasyhylla jag hittat i varenda bokhandel jag varit inne i, sökt på nätet efter dem, försökt köpa dem via nätet och nu efter säkert tre års letande har jag hittat dem och beställt dem.
Så snart är dem här, hos mig, i min bokhylla.

Jag älskar de här böckerna, ni förstår nog inte riktigt om ni inte känner mig väldigt väl och vet hur jag kan obsessa kring böcker och filmer, men de här böckerna är underbara, jag har kunnat citera hela sidor ur dem för att jag läste dem så många gånger efter varandra när jag kom i kontakt med dem första gången!

Jag sitter och hoppar upp och ner här i min ensamhet i sängen, jag är verkligen toklycklig! Nu är min sommar gjord, jag ska läsa om massa bra serier. Hela Magikerns saga (mer kallad Aurian-serien av mig),  Harry Potter böckerna och så många av David Eddings böckerna jag hinner. Totalt råkar alla de böckerna nämligen vara nästan 40 stycken och av någon anledning tvivlar jag på att jag läser fyra böcker i veckan under hela sommaren :P

Nej nu ska jag roa mig med att hoppa lite till upp och ner!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: rebecka <3

Typ jag älskar fantasy, typ låna mig lite böcker? <3

2009-03-04 @ 20:09:25
URL: http://beckastrand.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, Magikernas saga:D Lyllo dig!



Puss och kram

2009-03-05 @ 12:43:51
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0