Helgen är över...

...men jag är ledig imorn också!
Eller ja, jag är så pass ledig att jag bara jobbar på kvällen då Bob Dylan spelar på Globen så jag kan faktiskt ligga och sova halva dagen om jag känner för det, men det lär inte bli så för jag är väldigt trött redan nu och lär väl däcka så fort jag kommer hem efter att ha varit med Alex och hämtat Jessie på jobbet.

Helgen har iaf vara kanon!
Fredagskvällen
spenderades hemma hos Emma, som numera håller till i Australien den fuskisen! Det slutade med att vi var ett halvstort gäng kvar som låg i soffor och fotöljer och myste och pratade massor. Emma är kanonbra på det där med fester, tråkigt att hon åker till Tyskland så det inte blir nån Halloweenfest i höst, men det får vi överleva utan.
Lördag började med en tripp till Farsta med pappa och Anne-Marie där vi mötte pappas bästa kompis samt att jag shoppade loss med pengar jag inte riktigt har kanske. Men det är sånt som händer och det löser sig alltid i slutändan. Efter det var det jobb som gällde, Ulf LundellGloben. Vi hade inte speciellt mkt att göra och vi slutade 20:30, så jag, Veran, Flisan, Emelie och Jenny åkte till Cozy vid Medborgarplatsen. Där satt vi och pratade massor och hade jättetrevligt i ett par timmar och sen åkte vi hem.
Idag träffade jag Basse. Vi var hemma hos honom och pratade och hade väldigt roligt och skulle även se på film, men det slutade med att vi båda två somnade. Och det berodde inte på att filmen var tråkig, för den verkade rätt bra, men jag var trött och tydligen Basse också. Sedan var det dags för mig att åka hem och jag köpte massa godis i Tumba, tog en promenad hem och la mig och kollade på "Ghost". Jag älskar den filmen!!

Nu sitter jag och väntar på att Alex ska ringa, vi ska ut på äventyr med bilen som sagt och sen ska jag hem och sova, har haft huvudvärk hela dagen. Det kan ju visserligen ha påverkats av de fyra cider jag drack igår kväll, men det behöver vi inte låtsas om. Haha!
Nej nu ska jag fortsätta mitt lekande med datorn, kanske hinner sova tjugo minuter innan Alex hämtar mig också? Hehe.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0