Helgen

Kom på att jag inte bloggat på ett par dagar nu igen så jag kanske ska skriva ner lite snabbt vad som hänt.

I fredags var det som sagt födelsedagsfest för Mårten! Det var mkt trevligt!

I lördags var jag i stan med Oscar och gick omkring en massa. Efter det var jag på jobbet och när vi slutat jobba bestämde jag och Hannah oss för att vi skulle gå ut och dricka öl. Det blev två cider till mig och två öl till Hannah innan vi bestämde oss för att åka hem till mig och sitta där och prata. Sagt och gjort och det slutade med vindrickande till klockan fem på morgonen! Det var mkt trevligt!

I söndags vaknade jag väldigt seg och drog mig in till stan och mötte upp Oscar och Troll. Vi åt glass på McDonalds, pratade massor, fikade och det var riktigt roligt att träffas vi tre igen. Efter det åkte jag till Kyrkans hus i Vårsta och myste med lite folk, åt varma mackor och pratade och skrattade. Väl hemma så orkade jag knappt göra nånting och somnade alldeles för sent.

Idag har jag varit i skolan och lekt med en videokamera och några klasskamrater, vi övade samtalstekniker. Efter det bar det av hem och slockna på soffan efter typ två timmar och sova i tre timmar innan jag tog mig till sjukgymnasten och lekte lite där också.
Sen dess har jag kollat lite CSI och suttit vid datorn. Nu ligger jag på min säng och försöker få all rastlöshet ur kroppen så jag kan sova snart, men det går inge vidare måste jag ju erkänna... Suck!

Men nej jag ska väl snart stänga av datorn och läsa lite i min bok så kanske jag blir trött då jag kan slappna av. Jag är helt speedad.

Neeeej, nu ger jag mig för jag känner att det vettiga i det här inlägget försvann för en stund sen :P
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0