Helgplaner!

Just nu ligger jag i min säng och njuter av att den är väldigt bekväm, dock skulle jag kanske egentligen behöva kliva upp snart och göra nån nytta, men jag tänker faktiskt ta vara på att jag har ledigt den här helgen för snart måste jag börja spendera mina jobbfria helger med plugg.

Egentligen skulle jag varit och spelat bowling med Tina, Martin och Basse nu, men Basse kunde inte så det får bli en annan dag och jag får mer tid att slappa och vila upp mig för kvällen.
För ikväll smäller det; Sjätte Tunnan för att fira Alex med massa trevligt folk! Ska bli riktigt roligt och förhoppningvis ska saker och ting falla på plats om vissa, icke namngivna, personer är där.
Ser faktiskt väldigt mycket fram emot ikväll, är riktigt peppad för att gå ut och umgås med mina vänner på min favoritkrog! Kalle ska med, Alex, Sanna, NeA med flera, med flera. Ska bli kul, har saknat mina tider på Tunnan. Var ju faktiskt väldigt länge sedan jag hängde där regelbundet, men nu tycker jag minsann att det ska bli ändring på den saken, i sinom tid iaf!

Ikväll innan utgång blir det i vilket fall middag på Cleopatra, kvarterskrogen hos pappa, med pappa, Niklas, Anne-Marie, hennes kompisar och jag antar att Carro ska med också :)
Det ska bli trevligt det också, god mat vet jag ju att jag garanterat får i alla fall! Haha!

Nej nu ska jag nog roa mig med att läsa en sån där fånig, men otroligt underhållande chick flick bok och som inte heller ställer några krav på tankeverksamhet och sedan börja överväga att gå ut och visa pappa att jag lever.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Bråkmakarn

jag är superpeppad för ikväll!

fan vad kul vi kommer ha så jäkla kul (hoppas jag iaf) ^^

söta kalle (var tvungen) ;D

2009-03-28 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0