Måndagkväll

Japp, och dagen har inte alls varit vad hade förväntat mig att den skulle vara måste jag väl erkänna. Jag hade planerat att jag skulle sova till elva ungefär och sedan kliva upp och städa mitt rum. Fel! För Maria vaknade med migrän i morse och kunde inte ta mig någonstans förutom på toaletten och att dricka vatten förrän vid halv fyra idag.
Då var jag nämligen illa tvungen att kliva upp eftersom jag skulle iväg till jobbet, så trots att jag inte ätit något på hela dagen och huvudvärken fortfarande molade lite smått så åkte jag till Globen. Väl där var det inga större problem förrän vi stängde och jag kunde ta det lite lugnt.
Fast det blev en tidig kväll och jag har redan varit hemma i en halvtimme och fått lite massage av mamma eftersom migränen sitter mycket i mina muskelknutar i ryggen. Så efter ett samtal till pappa har jag en tid hos naprapaten på onsdag. Tack pappa!
Det måste nämligen vara därför jag har så ont i huvudet hela tiden, i vanliga fall har jag maximalt sex migränanfall per år, nu har jag haft tre inom loppet av två veckor! Och jag har muskelknutar längst hela ryggen, värst i nacke och axlar, det är helt sjukt. Så nu ska Thomas få lösa upp knutarna, för andra gången på relativt kort tid, och sedan ska jag börja träna ordentligt igen nu när jag plötsligt har en del ledig tid från jobbet så ska jag förhoppningsvis klara mig från migrän resten av terminen iaf!

Nej nu är det sovdags för mig, eller ja, jag ska bädda ner mig och läsa lite, "I trygghetsnarkomanernas land", så jävla bra! Lästips till alla oavsett ungdom eller vuxen! Sedan blir det lite skola imorn innan jag skolkar lite för att vara hårmodell och få mitt hår färgat imorn. *busfrö*
Ciao och godnatt!

Kommentarer
Postat av: rebecka <3

Den boken var med i 9ornas nationella prov i år ;) <3

2009-03-25 @ 17:27:29
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0