Stolthet

Jag är stolt över mig själv måste jag erkänna! Det är tisdag idag, två dagar har gått på veckan och jag har redan tränat två gånger!

Igår var det skola som gällde på morgonen och sedan åkte jag hem, mötte Jessie och städade mitt rum och pratade massor. När det var dags så åkte jag till Tullinge och sjukgymnasten och tränade och på hemvägen mötte jag upp Blondie vid bussen och sedan var det lite mer umgänge med Jessie innan hon åkte hem. Resten av kvällen låg jag och Blondie på min säng och kollade på film, snackade massa skit och hade jättekul. Blev väldigt sent då vi somnade vid sex i morse :P

Idag sov vi till halv tolv eller så och sen åt vi frukost, pratade och skrattade och tittade på en film till. Vid halv tre var det dags för mig att åka till Salem och möta Veran och gå och simma och då åkte Blondie hem.
När jag kom till Salem och mötte Veran så upptäckte jag att även Erixen skulle med och simma så vi var tre tjejer som simmade och hade jätteroligt. 20 längder blev det, 500 meter. Väldigt skönt och sedan blev det bastu och promenad hem till Veran och Erixen innan jag fick skjuts till Tumba.
Jag mötte Lisa och var hemma hos henne fram tills för ungefär en timme sedan och nu sitter jag i soffan med mamma och Niklas och tittar på Livvakterna, ganska bra film måste jag tycka.
Så fort den är slut kryper jag ner i sängen och sover, har redan lyckats somna hos Lisa en gång och jag måste ju vara pigg imorn då det är dags för studentskiva igen!

Ciao och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0