Studentskiva och helvetes fredag

Studentskivan igår var kul, massa folk och många man kände igen. Roligaste återseendet var nog vimmelfotografen dock, Rickard! Min morbrors kompis :P
Det var riktigt kul att se honom igen, vi pratade massa gamla minnen och annat, bl.a. dök incidensen då jag hängde knäveck i hans axel som tolvåring upp. Det är faktiskt inte så konstigt som det låter, jag retade honom och kittlade honom så han slängde mig över axeln och så fick jag hänga där tills jag var snäll igen :P
I alla fall, jag och Tommy åkte hem ganska tidigt, första nattbussen, så jag var hemma vid två i natt.

I morse var det att släpa sig ur sängen tjugo i sju som gällde, åka till skolan och ha lektioner 8:30-13. Det var värdelöst vill jag lova, jag mådde illa, det flimrade framför ögonen på mig och jag trodde jag skulle kräkas vid varje andetag. Jag förstår inte vad det kom ifrån eftersom jag inte drack så mkt igår.
Nu ligger jag iaf i min säng och ska snart åka till Vårsta och träffa Taizégänget, ska bli grymt kul! Sedan lär det väl bli att åka hem till pappa och sova där och förhoppningsvis umgås med honom lite :)

Nej nu måste jag sluta om jag ska hinna packa samt äta något innan jag ska till kyrkan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0