Torsdagsmorgon

Jag börjar denna torsdag med Oskars pluttdator och en bytta Ben&Jerrys glass med smak Cookie Dough i Oskars säng med alla täcken och kuddar. Mys!
Jag kan faktiskt inte komma på så många bättre sätt att börja en dag på just nu, med glass och nedbäddad i en säng. Mysigt är det ju garanterat!

Snart bär det av till skolan där det är dags för första lektionen i Juridik i socialt arbete. Det ska bli kul, hoppas jag iaf, annars blir resten av terminen jobbig eftersom det är den enda kursen vi har kvar denna termin.
Sen blir det hem och duscha, sminka sig och byta om och åka till Soft. Från Soft bär det sedan direkt av till Söder och "Ett ställe" där Sara har sin studentskiva ikväll, nice! Tydligen så har hon gått och förlovat sig också, detta ringde hon och berättde för mig för bara några minuter sedan! Ska bli spännande och se om jag får träffa fästmannen också, men om inte annat får jag ju se ringen.

Nej nu ska jag äta upp min glass och sen klä på mig och åka till skolan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0