Trött

Jag är trött, jag kom hem halv fem i morse.
Visserligen får jag skylla mig själv när jag kunde varit hemma två, men åkte över till Mårten då jag hade lite för mkt energi kvar i kroppen för att kunna gå hem och lägga mig i sängen och försöka sova.
Jobbet igår var helvetiskt, jag visste varken fram eller bak tillslut, stod och skakade när jag hällde öl och till slut blev det för mycket och jag skällde ut en av alla de kunder som gick till personangrepp på min personal.
Jag hoppas att den här kvällen blir bättre, annars kommer jag inte orka och då kommer var och varannan kund få sig en avhyvling.

Men nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva så jag slutar nog här.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0