En onsdag

Saknar honom så det är helt galet åt det, vill bara krypa in i hans armar och få vara där, men just nu så går inte det.

Jag ska plugga lite nu,
sedan om några timmar är det jobbet som gäller,
känns väl lite roligt, men jag vill ju hellre vara med honom.
Fast han jobbar också ikväll,
sent också så det blir inte av att ses mer idag.
Jag fick iaf vakna bredvid honom,
krama på honom,
pussa på honom.
Sen behövde han åka...
Saknade honom så fort jag hade stängt dörren efter att han gått.
Helt galet,
men så underbart.

Han dök upp,
vände upp och ner på mitt liv.
Jag tycker så otroligt mkt om honom så jag vet inte ens om jag kan sätta ord på det...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0